Известие

Collapse
No announcement yet.

не мога да намеря белези за зацепване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не мога да намеря белези за зацепване

    Здравейте колеги,отново ми се налага обслужване на автомобила,но този път реших сам да се опитам.(2.5 16 V) сложих новият ан.ремък с ролките и водната помпа, но не мога да открия белези за зацепване Бихте ли ми казали къде да ги търся.
    Благодаря предварително?
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
    Здравейте колеги,отново ми се налага обслужване на автомобила,но този път реших сам да се опитам.(2.5 16 V) сложих новият ан.ремък с ролките и водната помпа, но не мога да открия белези за зацепване Бихте ли ми казали къде да ги търся.
    Благодаря предварително?
    Следващият път, като решиш да правиш подобно нещо, първо я слагаш на ГМТ на първи цилиндър и почваш да оглеждаш шайбата на коляновия вал или за дупка в кожуха на маховика. Тоест да е на него. После оглеждаш и разпределителните валове. Или е на самите шайби или отзад има прорез или е с пети. както подозирам при тебе!
    А сега чакай някой, дето го е правил да се обади!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Тоя мотор ако успееш да го зацепиш така ще си най-великия майстор на Алфи в БГ...

      Comment


      • #4
        2.5 16V ?
        Шестака от подписа ако е, да - трябват пети.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Следващият път, като решиш да правиш подобно нещо, първо я слагаш на ГМТ на първи цилиндър и почваш да оглеждаш шайбата на коляновия вал или за дупка в кожуха на маховика. Тоест да е на него. После оглеждаш и разпределителните валове. Или е на самите шайби или отзад има прорез или е с пети. както подозирам при тебе!
          А сега чакай някой, дето го е правил да се обади!
          Трябва да уточниш за тези които не знаят от къде да броят първи цилиндър откъм маховика или от другия край.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Може и на 5-ти цилиндър, ако ви е по-удобно.

            Не се ли уморихте да си създавате работа, вместо да четете? Това към автора на темата...
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Аз си сложих маркери ама да видим какво ще стане
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                Аз си сложих маркери ама да видим какво ще стане
                Завърти се два пъти обратно на часовника,хвърли щипка сол зад гърба ти,плюй си два пъти в гащите и завърти ключа.
                Другия вариант е както ти казаха колегите да изтриеш маркерите и да си намериш пети.Щото може една седмица да си я зацепваш
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Запали,зацепия по маркерите смело и всичко е 6+
                  sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                  155 2.0 16V ....евридейката
                  ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                  ex. 155 1.8 8V

                  Comment


                  • #10
                    По-добре си плати на хора, които това им е работата, освен ако не си мазохист, или голям ентусиаст, заблуден от преценките за важността на тази наглед лесна процедура.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                      Здравейте колеги,отново ми се налага обслужване на автомобила,но този път реших сам да се опитам.(2.5 16 V) сложих новият ан.ремък с ролките и водната помпа, но не мога да открия белези за зацепване Бихте ли ми казали къде да ги търся.
                      Благодаря предварително?
                      Белези може да има само ако някой преди теб е зацепвал ремък без пети.
                      Във форума е писано , че тези двигатели дори и с пети не са от най-лесните за работа , а пък какво остава за без ...
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Свирено, човека е запалил колата... Щом работи, значи е добре.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment

                        Working...
                        X